Bine ati venit - Compartimentul Tehnic pentru Fonduri Structurale
Contact
Adresa: Str. C-tin Daicoviciu, nr. 15, Sala EM3, Cluj Napoca
Telefon: 0264 202 324; 0264 202 529
Email: fonduri.comunitare@staff.utcluj.ro
Anunturi/Notificari
Anunt de selectie privind entitatea de administrare a incubatorului academic de afaceri
Incubator academic de afaceri pentru tehnologii de producție avansate (TechFusion Hub)
Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca organizează o sesiune de selecție a entităților de administrare pentru Incubatorul academic de afaceri pentru tehnologii de producție avansate – TechFusion Hub în vederea încheierii Contractului de Administrare și a Acordului de Parteneriat în conformitate cu Ghidul Solicitantului - Sprijinirea dezvoltării incubatoarelor de afaceri - Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 - Apel de proiecte nr. PRNV/2023/132.B.1/1. și în baza Legii 102/2016 privind incubatoarele de afaceri din 01.02.2017.
Proiectul urmărește să sprijine start-up-uri a căror activitate se bazează pe aplicarea sau utilizarea rezultatelor de cercetare-dezvoltare din cadrul universității, contribuind astfel la dezvoltarea inițiativei antreprenoriale din mediul universitar. Scopul principal al acestui proiect este de a ajuta la înființarea de start-up-uri inovative și de a comercializa tehnologiile elaborate și dezvoltate de studenți, doctoranzi, cadre didactice și cercetători din UTCN
Selecția entității de administrare se realizează cu respectarea principiului transparenței, tratamentului egal, nediscriminării și utilizării eficiente a fondurilor.
1. Informații cu privire la procedura de selecție
Procedura se derulează în cadrul stabilit de Legea nr. 102 din 19 mai 2016 (Legea nr.102/2016) privind incubatoarele de afaceri din 01.02.2017 și Ghidul Solicitantului - Sprijinirea dezvoltării incubatoarelor de afaceri - Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 - Apel de proiecte nr. PRNV/2023/132.B.1/1. cu scopul încheierii Contractului de Administrare și a Acordului de Parteneriat pentru proiectul denumit „Incubator academic de afaceri pentru tehnologii de producție avansate” – TechFusion Hub
În Procedura privind selecția entității de aministrare a incubatorului academic de afaceri pentru tehnologii de producție avansate TechFusion Hub din cadrul Universității Tehnice din Cluj-Napoca, se regăsesc toate înformațiile cu privire la program și apelul de proiecte, metodologie, eligibilitate și proceduri.
2. Depunerea documentelor
Candidații pot aplica în cadrul selecției entității de administrare pe baza unui dosar de candidatură. Acest dosar trebuie să conțină următoarele documente:
- Documentele justificative prezentate în procedura de selecție
- Scrisoare de intenție – ANEXA I
- Fișa partenerului – ANEXA 2
- Model de contract de administrare asumat – ANEXA 3
- Plan de dezvoltare al incubatorului de afaceri
Dosarul de candidatură va fi depus în format fizic la registratura Universității Tehnice din Cluj-Napoca, strada Memorandumului, nr. 28. până cel târziu la data de 08.10.2024, ora 17:00.
Atenție! Orice candidatură care nu respectă aceste cerințe va fi automat respinsă ca neeligibilă.
3. Evaluarea candidaturilor
Candidaturile declarate admise după etapa de verificare a documentelor solicitate vor trece în etapa de evaluare. Evaluarea se va face conform Grilei de evaluare și selecție, din cadrul „Procedura de selecție privind entitatea de administrare a incubatorului academic de afaceri”
Candidaturile vor fi punctate de la 0 la 100 de puncte, conform grilei.
Punctajul minim pentru un operator economic: 60 puncte.
4. Rezultatele procedurii
Rezultatele vor fi afișate pe pagina web a Universității Tehnice din Cluj-Napoca: https://ctfs.utcluj.ro/, în termenele prevăzute prin Calendarul procedurii de selecție.
5. Etapele și programul pentru evaluarea și selecția firmei de administrare
Perioada de înscriere a candidaturilor pentru alegerea firmei de administrare a Incubatorului academic de afaceri pentru tehnologii de producție avansate - TechFusion Hub se va desfășura conform calendarului. Pentru a asigura transparența și principiile privind selectarea administratorului, anunțul, impreună cu calendarul vor fi postate pe pagina web a Universității Tehnice https://ctfs.utcluj.ro/
Postarea anunțului: 04.10.2024
Depunerea candidaturii: 08.10.2024 ora 17:00
Evaluarea candidaturilor: 09.10.2024
Anunțarea rezultatelor intermediare: 09.10.2024
Depunere contestații: 10.10.2024 ora 17:00
Soluționarea contestațiilor: 11.10.2024
Afișarea rezultatelor finale:11.10.2024
Documente atasate:
ANEXA 1 - Scrisoare de intentie